2017. március 31., péntek

Asszociációs kihívás #2

Az előző kört nagyon élveztem, ezért úgy döntöttem, ebbe a részbe is beszállok. A költözés miatt még csak most lett időm hozni, de ami késik, nem múlik. :)
Köszönöm a lehetőséget @FairyDust-nak, a MissReaders bloggerinájának ! :)
S külön köszönöm, hogy ennyi Supernaturalos gif került bele, imádom azt a sorozatot *.*
S akkor lássuk a medvét, jelen esetben Deant!


Lisa De Jong:  Amikor esik… 
Annyira illik ez a gif a könyvhöz, hogy az hihetetlen. Kapunk egy történetet, ami nagyon élvezhető, szomorú, tragikus, de látni lehet belőle a kiutat, szívhez szóló és aztán csak BUMM... van egy epilógusunk, ami MINDENT elront! Van benne egy kulcsmondat, ami tönkreteszi az egész könyvet és Kate egy idióta hülye hormonvezérelt libává lép elő...


Gaura Ágnes: Átkozott balszerencse
Félreértés ne essék, nagyon szeretem a Boriverzumot, no meg az írónő stílusát is, de ez a kötet nem nyerte el a tetszésemet. Nagyon sok helyen kiakadtam rajta, s nem is értettem, hogy míg az első részben Bori belevaló, vagány, itt egy nyafka lányka lesz...Mi történt?! :/


Kerstin Gier: Rubinvörös
Nagyon sok molynak tetszik, nagyon sokan szeretik. Engem nem nyert meg magának. Azt aláírom ,hogy nagyon aranyos történet, de nem tudtam úgy mit kezdeni vele. A sorozat végig tartja ezt az aranyos szintet, de számomra csak egy tutti-fruttis limonádé felvizezve. Tudom ,hogy fiataloknak íródott, de kicsit többet vártam, főleg a Silber után. Na az nagyon jó!


E. L. James: Árnyalat-trilógia
Az alapfelállás kiborít, miszerint egy 18 éves lányka, akinek egy szájra puszija volt csak egy ilyen kapcsolatra vágyik... Aztán meg még ha ez nem elég, akkor a csávó lemegy érte papucsba, mert ő nagybetűs Ő... na persze... még mesének is rossz.


 Jujj... ez a GIF kicsit most kiborított :D
De miután magamhoz tértem: 

K. A. Tucker: Tíz apró lélegzet
Állítom, hogy az egyik legrosszabb élményem! Az alapkoncepció is már kiborított, hogy megjelenik egy dögös pasi és hupsz,  a több éve tartó problémám nála elszáll, csak feküdne már le velem... Nem, ez kiborított. De végig olvastam ,mert még reménykedtem. Kár volt. A vége beteg, és a karakterek miatt. Ők tipikusan azok a karakterek, akiknek nem szabadna együtt lenni...

No, akkor úgy néz ki, hogy ennyi volt.. Elég negatív töltettel rendelkezett, remélem a következőben a szerethető könyvek kerülnek majd előtérbe :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése