2018. május 7., hétfő

Áprilisi Összegzés & Májusi Tervek



Sziasztok!

Újabb hónapforduló, sőt, azóta már eltelt egy kerek hét is. Csak úgy rohan az idő. Mostanában semminek nem érek a végére, hiszen elkezdtünk aktívan sportolni, túrázni, így az olvasás egy kicsit háttérbe szorult, ám nem sosem lesz teljesen elnyomva.
Íme a májusi terv, avagy mit tervezek olvasni az utolsó tavaszi hónapban:


S tételesen nézve:

JANE CORRY: VÉRTESTVÉREK
BENCZE BLANKA: PULCSIBAN ALSZOM
KATHERINE ARDEN: A MEDVE ÉS A CSALOGÁNY
SEANAN MCGUIRE: MINDEN SZÍV KAPUT NYIT
SZAKÍTÓS - novellák, életek, könnyek
KRAUSZ EMMA: OSZTÁLYKÉP
ANNE L. GREEN: ÖRDÖGI KÍSÉRTÉS

A fenti listából egyet már el is olvastam, melyről hamarosan várható értékelés is. Mint látjátok, ezt a hónapot főként az ifjúsági irodalom, YA kategóriának szentelem. Több kötet is ide tartozik. Emellett szerepet kap egy erotikus romantikus, két fantasy és egy pszichothriller - hisz ez mostmár kötelező minden hónapban, legalább egy.

Megint szép, vegyes hónapnak nézünk elébe! Mint látjátok, szeretem a sokszínű olvasmányokat!

S mi valósult meg az előző havi tervből?

Áprilisban a következő könyveket jelöltem ki magamnak:


Azt hiszem, jár a vállveregetés, mert mindössze egy kötet maradt ki: a Pillangók kertje. Sajnos erre nem volt már időm, mert a könyvfesztivál annyi új csodát hozott el nekünk, hogy muszáj volt azonnal nekiugranom az ottani kupacnak.

Áprilisban a következő könyveken rágtam át magam:


Ha a címekre kattintotok, akkor elérhetitek a könyvekről írt véleményemet is.

Szóval itt a mese vége. Ti miket olvastatok? Melyik volt a hónap kedvenc könyve?


2 megjegyzés:

  1. Uu pedig annyira kíváncsi vagyok, mit szólsz a Pillangók kertjéhez, engem annnyira érdekel!

    Puszika!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. tervezem, nagyob tervezem, de első a kötelezettség és miegymás ;)

      Törlés