2018. április 4., szerda

Anne L. Green: Ördögi kísértés | Exkluzív részlet #1


Sziasztok!

Csodálatos napra virradtunk ma, melyet egy igazi különlegességgel szeretnék megfűszerezni. Néhány bloggertársammal oly megtiszteltetés ért, hogy mi mutathatjuk be Anne L. Green nemsokára megjelenő újdonságát, mely az Ördögi kísértés címet viseli. 
A mostani bejegyzésben egy igazán nagyszerű részletet találhattok, mely által bepillantást nyerhettek Reggie személyiségébe; ám előtte vizsgáljuk meg közelebbről, mit tartogat Anne a tarsolyába.

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

Kiadó: Álomgyár Kiadó
Oldalak száma: 512.
Megjelenés ideje: 2018. 04. 26.


Reggie Reynolds a Las Vegas-i rámenős csirkefogók gondtalan életét éli: szórja a pénzt és gátlástalan módon használja ki a nőket. Minden este hatalmas összegeket kockáztatva teszi meg a tétjeit a Bellagio kaszinó játékasztalainál. Az életet játéknak fogja fel, elszántan hiszi, hogy kivétel nélkül mindent ő irányít. Hozzászokott a fényűzéshez, és ahhoz, hogy neki senki sem mondhat nemet. 

Egy napon azonban szembesül a visszautasítással, amikor Victoria Sawyer szemrebbenés nélkül fordít neki hátat. Abban a pillanatban, ahogy Reggie belenéz Vicky haragos, igéző zöld szemeibe, a játszma elkezdődik. Gyors, szenvedélyes, spontán és kíméletlen módon kívánja leigázni vágyai tárgyát. A csábítás hazai terep számára, és bármire képes, hogy minden megkezdett partiból nyertesen kerüljön ki. Egy olyan játszma veszi kezdetét kettőjük között, aminek a kimenetele azonban még előtte is homályos.

Reggie-t sokként éri, hogy az ő életét is egy felsőbb hatalom befolyásolja. Rá kell ébrednie, hogy ő sem mindenható. Azok a dolgok ugyanis, amelyek a felismeréshez vezető úton fontossá válnak számára, mint az egészség, a szabadság, a szerelem és a boldogság, pénzzel nem megvásárolhatók. Kemény leckét kap a barátságról, megbocsátásról, és arról, hogy az élet törékeny, és nagyon gyakran igazságtalan.

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

Részlet az Ördögi kísértés kötetből:

"A rulett volt a legközkedveltebb szerencsejáték ebben a kaszinóban. Pofon egyszerű szabályai miatt vált népszerűvé. Nem kell különösebb agyalás hozzá. Minden cellához szám és szín tartozik, ezek különböző kombinációjára helyezik fel a játékosok a téteket. Hihetetlen összegek landoltak pillanatok alatt az asztalon, melyek hatalmas nyereményekkel kecsegtették a játékosokat. Hamar pörögtek egymás után a tétek, és ennek köszönhetően én is lassan magamra találtam. Időnként összeakadt ugyan a tekintetem a kis jelenéssel, de ő a bosszantásomra igyekezett a kontaktust a minimálisra csökkenteni. Nem tetszett, hogy amióta csak megláttam, ő uralta a terepet. Sürgősen a kezembe kellett vennem az irányítást. Összegyűjtöttem a legnagyobb értékű zsetonokat az asztalról. 
– Már végzett is? – vont kérdőre, és végre újra mélyen a szemembe fúrta a tekintetét. Tudtam jól, hogy az ő dolga engem minél tovább az asztalnál tartani, hiszen minél többet játszom, annál nagyobb az esély, hogy veszítek és ezzel a kaszinó bevételét növelem. Ördögi vigyorral a képemen a fejem ráztam. 
– Még csak most jövök bele – kacsintottam felé, ő pedig a kezemben lévő zsetonokra pillantva elismerően hümmögött. 
– Maga aztán tud élni, Mr. Reynolds – szaladt ki a száján, de gyorsan az ajkába is harapott. Ezzel ismét sikerült kizökkentenie. Bosszúsan szitkozódtam magamban. Elképesztő, hogy ennyi év csajozás után még volt nő, aki képes volt ilyet kihozni belőlem. 
– Inkább úgy fogalmaznék, szeretek – válaszoltam az előbbi megjegyzésére. A legtöbb nő oda volt a veszélyesen élő pasikért, akik nem riadtak meg az esetleges kockázatoktól. Le akartam őt nyűgözni. Bármi áron. Intettem, hogy adja ide a kezét. Vonakodva, de felém nyújtotta. Felfordítottam, majd a tenyerébe nyomtam a zsetonokat. Aggodalmasan, kérdőn pillantott felém. 
– Most maga jön – intettem a fejemmel az asztal felé. 
– Én nem játszom, Mr. Reynolds. A matek nekik dolgozik – bökött a krupié felé. – A nehezen összekapart nyereséget gyorsan elviszi egyetlen peches sorozat – akarta visszaadni a pénzt. 
– Hitetlen – ráztam a fejem. – Ez nem a maga pénze, az enyém. A maga számára nincs tétje a dolognak. Egyébként pedig érzem, hogy maga szerencsét hoz nekem – hajoltam közelebb és ördögien suttogtam a fülébe. – Itt vannak ezek a zsetonok. Tegyen fel mindent egy mezőre! – csábítottam.
– Ez rengeteg pénz, és én nem kockáztatok – hüledezett. Tudtam jól, mi a pálya. A hostessek csak óvatosan csinálhattak ilyesmit. Ha egy ügyfél berágott amiatt, hogy eljátszották a pénzét, komoly gondjai lehettek a kaszinónak. Többnyire annyi volt a dolguk, hogy biztassák a játékosokat a további tétek feltételére. 
– De én igen, és ez az én pénzem – erősködtem. – Nem azért vagyok itt, hogy milliomos legyek, hiszen már az vagyok, hanem hogy jól érezem magam. Lássuk be, a főnökei fognak a legjobban örülni, ha elveszíti. Gyerünk, tegye csak fel! Magának nincs vesztenivalója – noszogattam. Lepillantott a zsetonokra, majd felém kapta a fejét. 
– Ez több mint a fogadási plafon. Ennyit nem tehetek fel egy mezőre – kerekedtek ki a szemei. 
– Azt gondolom, ez esetben kivételt tehetünk – pillantottam a kaszinó közelben álló igazgatójára, aki helyeslően bólintott a kipirosodott arcú kísérőm felé. Éreztem, hogy sosem hozták még ilyen helyzetbe. Izgatott a tudat, hogy én ismertethetem meg ezzel az élménnyel. Látszott rajta, habár vagány csajnak tűnt, legbelül azért csak egy félénk kis nyuszi volt. 
– Ha nem jön be a választott szín, akkor garantáltan elbukom a pénzét – morfondírozott. 
– Ilyen az élet – néztem mélyen a szemébe. Tetszett nekem ez a nő. 
– De ha hatszor piros jött ki, mennyi az esélye, hogy hetedjére is piros fog kijönni? – tanakodott. 
– 50% – vágtam rá. 


Elgondolkodva ingatta a fejét.
– Téved. Ha 50% lenne az esély, akkor nem is lenne rossz business! De ott van a nulla is, ami miatt hosszú távon bukni fog – összeszűkült a szeme. – A bank pedig garantáltan nyer – fejezte be az előző mondatát. – Nem akarok ünneprontó lenni, de nem ezen fog meggazdagodni. A nulla a rulettben se nem piros, se nem fekete, nem is páros, nem is páratlan. Fel kell önt világosítanom, hogy átlag minden harminchetedik pörgetés a kaszinó tiszta haszna. Vagyis messze nem 50% a nyerési esélye.
Most ki is akar itt kit lenyűgözni? Hangos kacagásban törtem ki. Ma este tényleg remekül szórakozom. A legtöbb nő gondolkodás nélkül, lelkesen dobta volna bármelyik mezőre a pénzem, mialatt kéjesen hozzám dörgölőzik, de ő nem. Megfogtam a kezét benne a zsetonokkal. 
– Az élet csak egy játék. Maga dönti el, hogy játékos vagy játékszer lesz benne – csábítottam. – Játsszon! Szűz keze van, ha jól sejtem. A szűz lányoknak pedig mindig szerencséje van – kacsintottam rá, mire lesütötte a szemét. Igen, ez a nő is határozottan olyan, mint a rulett… Megteszem a tétjeimet, és vagy bejön, vagy nem, de én kockáztatok, hiszen nincs veszítenivalóm. 
Egy pillanattal később felkapta a fejét, elszántan behajolt az asztalra és mindent feltett a nullára. Alaposan megfigyeltem őt. Kecsesen ringatta a csípőjét, kacéran megvillantotta a combfixét. A nyálamat csorgattam, ahogy behajolt a rulettasztalra megtenni a tétjét. A mély dekoltázsa belátást engedélyezett a domborulataira, kerek fenekén pedig kihívóan feszült a leheletvékony anyag. Elállt tőle a lélegzetem. Innentől kezdve nem érdekelt semmi, csak hogy megkaphassam. Hú, mekkorát fogok ma élvezni.
Tátott szájjal meredtem rá. Magabiztosan, felvont szemöldökkel, kihívóan nézett rám. Hosszú combok, derékig érő szőkésbarna hajzuhatag. Mégis ki tudna ellenállni neki? Hűha! Azonnal átjárta a testem a vágy. Játszik velem. Ez jó. Biztosra vettem, hogy akármi is lesz ennek a játéknak a végeredménye, fél órán belül a kaszinó valamelyik emeleti hotelszobájában fogom döngetni ezt a bombázót. Hazáig tuti nem várok! Ő is engem nézett, a krupié pedig elindította a kereket. Mámorító érzés volt. Mintha egy hullámvasúton ültem volna.
A rulettben általában mindössze néhány egyszerű szabály érvényesül, melyekkel könnyű elkezdeni játszani, de a játék idővel egyre bonyolultabb és bódítóbb lesz. A fehér rulettgolyó együtt pörög a kerékkel. Amikor a kerék megáll, a golyó is megérkezik a kerék valamely cellájába. Ezzel a játéknak vége. Az egész pár perc alatt lezajlik. Amelyik számon a golyó végül megáll, az lesz a nyerő, és ha erre fogadtál, te nyertél. Igen ám, de a számoknak bizonyos tulajdonságait is megtehetjük. Piros, fekete; páros, vagy páratlan… Jól mondta a gyönyörűség. A nyerési esélyünk az első pörgetésnél kevesebb mint 50%, megközelítőleg 48,6%. Tehát nagyobb esélyünk van veszíteni, mint nyerni. A vesztes téteket pedig a krupié könyörtelenül besöpri a bankba. 
Ami engem lenyűgözött a rulettben, az a kilépés az irracionalitásba. Kapcsolat a véletlen birodalmával. A rulettasztalnál a siker vagy a kudarc nem függött a logika törvényeitől. Ez valahol felidézte bennem a világ sötét kezdetét, amikor még nem létezett erkölcs. Ebben a játékban korlátlan lehetőségek nyíltak arra, hogy kihívjuk magunk ellen a sorsot, és valami hatalmas szerencsével helyrehozzuk a származásunk, szegénységünk, helyzetünk és életkörülményeink miatt elszenvedett igazságtalanságokat. Egy pillanat alatt találhattuk magunkat a mennyben, vagy a pokolban. 
Hosszan néztük egymást, amikor meghallottuk, hogy koppan a golyó. Egyszerre kaptuk az asztal felé a fejünket. Nulla. Nyert. A hangos ováció gyűrűjében kikerekedett szemekkel szuggeráltuk mindketten a kereket. Lelkes sikoltozás vette kezdetét az asztalnál, a kis Victoria azonban meredten, értetlenül bámulta a golyót. 
– Gratulálok! Ügyes volt – tapsoltam neki elismerően. Döbbenten kapkodta a fejét köztem és a rulettasztal közt. Nem voltam hülye, tisztában voltam vele, hogy azért tett fel mindent a nullára, mert remélte, hogy mindent elveszítek. Annak az esélye, hogy a nulla jön ki, ironikusan majdnem egyenlő volt a nullával. És mégis! Ő még nem tudhatta, de a szerencse mindig mellettem van! "

~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~°~

Te is imádod az írónőt? Akkor kövesd! 

Nem szeretnél lemaradni a kulisszatitkokról? 

Akarod a könyvet? 

Találkozz az írónővel, gyere el az Ördögi kísértés premierjére!


6 megjegyzés:

  1. Nagyon jónak ígérkezik, lehet ezzel kezdem akkor Anne L. Green olvasását. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Óóó, jól teszed! Vagy addig gyors vesd bele magad a Törékeny vonzerőbe *.* Csodálatos alkotás!

      Törlés
  2. *-* Már alig várom, hogy olvashassam a könyvet *-*

    VálaszTörlés