2018. március 30., péntek

A párizsi nő és Shirzan bosszúja könyvbemutató


Sziasztok!

Tegnap egy örök élménnyel gazdagodtam! Igen, sikerült feljutni Pestre, az Álomgyár újdonságainak a bemutatójára! Erről szeretnék most nektek egy kicsit mesélni.

Reggel korán keltem, s már fél nyolckor a mozgó vonaton ültem. Nagy nap vette kezdetét, hisz két régóta várt kötet jelent meg. Most joggal kérdezhetitek: miért mentem ilyen korán, mikor a bemutató csak délután ötkor kezdődött? Nos, erre a válasz teljesen magán jellegű: délelőtt lehetőségem nyílt találkozni a bátyámmal is, akivel sajnos nagyon ritkán látjuk egymást, így minden lehetőséget megragadunk egy jó kis beszélgetésre. Utána pedig találkoztam egy nagyon jó barátnőmmel: Barbyval, a Kitablar blog szerkesztőjével. Még volt a kezdésig pár óránk, így addig lefoglaltuk magunkat: sétáltunk, s közben a kedvenc könyveinkről beszélgettünk. Ettünk egy jót, s az új megjelenésekről csacsogtunk. Kávéztunk egyet, s könyvekről társalogtunk. Igen, egész nap! Egyszerűen meseszerű volt egész nap a kedvenc köteteimről beszélni egy hasonlóan lelkes bloggerrel. Nem kellett magyarázkodnom, mikor fangörcsös állapotok törtek rám, s ő is velem visítozott, mikor egy kedvenc kötet szóba került. 
A kezdés előtt azért beugrottunk az Álomgyár könyvesboltba is. Semmivel nem lehetett volna minket távol tartani, s képzeljétek el, mit láttunk: bizony, egy nagy halom Ártatlan harmadik részt és mellette egy ugyanakkora oszlopnyi Shirzant. Szavakkal nem lehet kifejezni azt az érzést, ami átsuhant rajtam! Engedélyt kaptunk a közelebbi megszemlélésére is, így teljes áhítattal nézegettük. Megsimogattuk a borítót, megcsodáltuk kívül-belül. A következő meglepetés pedig akkor ért, mikor megfordítottuk Lotti új könyvét, ugyanis ott vagyok a borítón! 
Lotti, köszönöm, hogy rákerülhettem! Hatalmas megtiszteltetés!


Négy óra után visszasétáltunk a bolthoz, ahol már volt, aki sorban állt. Beköszöntünk a többiekhez, majd mi is elfoglaltuk a helyünket, s várakozás közben beszélgettünk. Egyre több ismerős arc jelent meg, s boldogan csacsogtunk, lelkendeztünk. Ezután viszont történt valami, amire senki sem számított: Angi és Lotti is felkért pár embert, hogy a kamerába mondják el, miért várják az új köteteket. Ahogy Barby sem, én sem annyira szeretek szerepelni, dehát mégis csak a nagy kedvenceimről van szó, a példaképeim új köteteiről, így csak kiálltam én is pár szó erejéig. Gyerekek... hogy én mit össze nem hadobáltam ott.... nem is gondoltam volna, hogy ennyire nehéz pár percig improvizálni. Nem tudom, mit sikerült összehozni. Csak a szívem erős dobogására emlékszem, s Lotti mosolyára. Kíváncsian várom. Remélem nem kell ezentúl vödörrel a fejemen mászkálnom majd szégyenemben. 


Jött az öt óra, így elindult a sor: megkezdődött a bemutató. Itt megjegyezném, hogy imádom az Álomgyár Könyvesboltot. Apró, ám annál jobb helykihasználással készült, s látszik, hogy szívét-lelkét beletette mindenki. Harmónikus, otthonos hangulat uralkodik a térben. Míg elértünk a kasszához, több kötetet is felmarkoltam, köztük Angelika még hiányzó köteteit a Szulejmán sorozatból, illetve J. K. Smith újdonságát is. 
Angelika és Lotti csak úgy tündökölt. Sosem fáradó mosollyal fogadták a nagy tömeget (igen, tömeg volt, pedig ha azt nézzük, sok akadályozó tényező akadt: Nagycsütörtök este, sokan a munkából inkább hazafele igyekeznek, vagy még elvégezni egy utolsó gyors bevásárlást. Emellett az eső is csepergett) és fáradhatatlan lelkesedéssel írták alá a sok eléjük kerülő kötetet. Csajok, kíváncsi lennék, egy dedikálás alatt körülbelül hányszor írjátok le a neveteket? 
Mire a mi kis csapatunk is sorra került, már teljes lázban égtem. Végre a kezembe voltak a várva várt kötetek! Már az enyémek! A polcom új lakói. Egy gyors fényképezkedés és pár rövid mondat váltása után már tovább is léptem, hiszen nem akartam kisajátítani őket: vártak még rájuk elegen.


Sikerült pár szót ejtenem Erzsóval is, alias Anne L. Green-el, aki egy csodálatos ajándékkal lepett meg: kaptam tőle egy vászontáskát, amin az egyik kedvenc idézetem szerepel. Anne, köszönöm! Annyira csodálatos vagy! Ezentúl mindig ebben fogom hordani a könyveimet! S köszönöm, hogy a barátaim között tudhatlak! Teljesen feltöltődöm egy-egy beszélgetés után. 
Az idő szaladt, így sajnos el kellett indulnom a vonatomhoz. Szerencsére a csajok kikísértek az állomásra, így nem bolyongok még azóta is Pest utcáin. 
Csodálatos nap volt! Találkozhattam jó barátokkal, bloggerekkel, s a kedvenc íróimmal. Szót válthattam mindenkivel, akivel szerettem volna, s rengeteg szép, új kötettel bővült a polcom. Az Álomgyár könyvesboltban nagyon bevásároltam, s még drága Annától is kaptam ajándékba két kötetet. Őket zsákmányoltam be egy nap alatt:


S most megyek, s el is merülök a régmúlt idők világában, hiszen vár rám Louise és Flóra is!
Csodálatos napot kívánok minden kedves olvasómnak!

1 megjegyzés:

  1. Drága!

    Csudijó volt a tegnapi nap, ismétlésért kiált! <3 ;) Nagyon gratulálok, hogy felkerültél a regényre, nagyon megérdemled! Köszönöm, hogy rávettél a Shirzan olvasására! <3

    Millió puszi, aztán lássalak nemsoká!
    Barby

    VálaszTörlés