2017. március 18., szombat

Megelevenedett szereplő

Sziasztok!

Ezt az élményemet egyszerűen muszáj megosztanom veletek!
Az egyik nagyobb áruházban vagyok jelenleg pénztáros. Tegnap békésen dolgozgatok, úgy mint a többi nap. Elég sokan voltak, ezért csak akkor nézek fel az aktuális vásárlóra, mikor már az előtte levő szépen elcsomagolta a vásárolt termékeit és köszöntöm a soron következőt. Gyanútlanul kinézek balra és belém fagyott a szó. Úgy képzeljétek el, hogy megjelent előttem az egyik kedvenc könyvem borítójáról a főszereplő, Brittainy C. Cherry: Lebegés Tristan-ja. Köpni-nyelni nem tudtam. Kiköpött olyan volt a pasas!
Miután sikerült eldadognom egy jónapotkívánok-ot, majd nagy nehezen kinyögtem, hogy bizalom ká-ká-kártya lesz-e esetleg? Rám villantott egy mosolyt. én meg a bugyimig vörösödtem.
Mikor megtaláltam a hangomat, megkérdeztem tőle, hogy ismeri e a könyvet. Sajnos nem, ezért kicsit meséltem neki róla, s azt mondta, hogy mindenféleképpen utána fog nézni.
Fizetésnél vettem észre a mögötte álló feleségét, aki egy édes kislányt tartott a karjában, olyan 5 éves forma lehetett.
Szerintetek? Mennyi erre az esély?
S mennyire nehéz volt megállni megkérdezni, hogy őt is madárnak becézik e? :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése