2017. március 7., kedd

Asszociációs kihívás #1



Sziasztok !

Esélyem nyílt részt venni egy asszociációs játékban, amit FairyDust moly talált ki. A blogján megtalálható a saját bejegyzése is. (katt ide )
A lényege röviden: minden hónapban kapunk néhány gif-et, amikhez könyveket kell párosítani, lehetőleg indoklással, nem csak odaírni valami írót meg címet.
Szóval nézzük is az első adagot :)




Az baj, hogy kapásból több jutott eszembe? 
Számomra a következő fangörcs könyvek vannak:

Kerstin Gier: Az ​álmok második könyve
Brittainy C. Cherry:Lebegés
Justin Cronin: A ​szabadulás
Tammara Webber: Easy ​– Egyszeregy

Ne haragudjatok drágáim, de ezek közül nem tudnék választani, az összes a képen látható reakciót váltja ki belőlem. Imádom őket *.* Fenomenális könyvek *.* Ha még nem olvastátok volna őket... akkor pont itt az ideje ;)


Sarah MacLean:A ​hódítás tíz szabálya

Rögvest az első rész után olvastam és hát nem éppen tartottam szimpatikusnak, hogyha csak az alapját nézzük a két történetnek, akkor teljesen ugyanaz... Pedig alapvetően jó könyvek, csak na... 


Ezt a reakciót a következő kötet váltotta ki belőlem:

Borsa Brown: A maffia ágyában

Ha olvastátok az értékelésem, akkor tudjátok, miért. Ha nem, akkor ide kattintva elérhetitek :) 


Egyértelmű *.*

Brittainy C. Cherry: Tűzeső

Pár nap és végre a kezeim között lesz! Annyira nagyon nagyon várom! Annyira imádtam az első részt! Ez a nő aztán tud írni!


Kim Holden: Bright Side

Teljesen összetört. Többször le kellett raknom a könyvet az olvasása közben, majd pár percet adva magamnak folytattam és újra nem láttam a könnyeimtől. Csodálatos történet!

Hát ennyi volt mára. Nagyon élveztem ezt a kis játékot, kíváncsian várom a következő fordulót! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése